Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jeroen Scheltema - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jeroen Scheltema - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Jeroen Scheltema

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 Juni 2014 | Nederland, Lochem

Met een TL-Diploma opzak is het aftellen begonnen.
Nog 56 nachten slapen voor mijn avontuur in Argentinië van start gaat.
Zoals vele al weten vertrek ik 22 augustus naar Avellaneda, een klein stadje in de provincie Santa Fe. Ik kom daar te wonen bij de familie Suanes. Een gezin met een vader (Jorge) , een moeder (Claudia), een gast zusje van 15 jaar (Bianca) en een gast broertje van 13 jaar (Bautista).
Via Mail/Facebook contact lijken het hele aardige en enthousiaste mensen. Dat belooft dus veel goeds voor komend jaar!

De echt spannende verhalen zullen pas uit Argentinië komen,
maar eerst ga ik genieten van een heerlijke vakantie in Thailand.

Wil je op de hoogte blijven van mij leven daar?
Sluit je dan aan bij mijn mailinglist of geef je mailadres aan mij door en krijg bij iedere reisverslag een mailtje.
Ik hou jullie op de hoogte!

  • 27 Juni 2014 - 18:19

    Lange Hommes:

    Jeroenneke,
    Voeg mij maar toe aan die mailingslist van je: 7844@staring.nl


  • 27 Juni 2014 - 20:14

    Ome Koen:

    Hé Jeroen,

    Zet mij ook maar op die lijst. leuk.

  • 27 Juni 2014 - 21:37

    Annabelle Roth:

    Super leuk Jeroen ! Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden! Email: annabelleroth@hotmail.com

  • 27 Juni 2014 - 21:57

    Oma Ameland:

    Graag op de mailinglijst Jeroen. Dit is toch geen facebook of zoiets?

  • 27 Juni 2014 - 22:27

    Karianne:

    Wat leuk, geniet er echt van. Hoopelijk wordt het een belevenis die je de rest van je leven plezier mee heeft. Wij willen ook graag op de mailinglist staan. Liefs van al de nooren :-)

  • 28 Juni 2014 - 09:42

    Lenn Nijmeijer :

    jeroen veel plezier al met alles.
    voeg mij ook maar toe
    lennnijmeijer@outlook.com

  • 28 Juni 2014 - 13:44

    Leonique:

    Ik wil graag alle leuke verhalen van jouw avontuur in Argentinie horen, dus voeg mij maar toe ! (:

  • 29 Juni 2014 - 06:50

    Marja Klaver:

    Jeroen, je mag ons ook aan je lijst toevoegen (meursklaver@kpnmail.nl). Groeten uit Brabant, Martin, Hilke, Lara en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

21 augustus vertrek ik voor een jaar naar Argentinië. In de komende reisverslagen hou ik mijn vrienden en familie op de hoogte van mijn leven daar.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 25545

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Augustus 2015

Argentinië, 2014-2015

Landen bezocht: