4 dagen voor vertrek. - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jeroen Scheltema - WaarBenJij.nu 4 dagen voor vertrek. - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Jeroen Scheltema - WaarBenJij.nu

4 dagen voor vertrek.

Door: Jeroen Scheltema

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 Augustus 2014 | Nederland, Lochem

Na een heerlijke vakantie in Thailand zijn de dagen voorbij gevlogen.
En nu is het al bijna zo ver!
Donderdagavond om 21:00 uur vlieg ik via London naar Argentinië.

Ik had gezegd dat mijn verhalen pas uit Argentinië zouden komen maar afgelopen dagen heb ik mijn afscheidsfeest gehad en dat hoort natuurlijk ook bij mijn avontuur. Dus ook daar maar even een berichtje van.

Vrijdag 15 augustus kwamen veel vrienden afscheid nemen op een feestelijke manier. Het was een gezellige avond dat half 4 aan een mooi einde kwam. Half 5 lag ik in bed met de wekker op half 8.
Dus na een kort nachtje me bed uit om het huis schoon te maken.
vandaag zou namelijk familie en vrienden van me ouders komen om afscheid te nemen. Het was een super gezellige dag!
Als verrassing heb ik een boek overhandigd gekregen met daar in creatieve, lieve en ook hele grappige berichten van familie en vrienden. Inmiddels heb ik alles gelezen en ik vond ze allemaal echt super! Bedankt allemaal !!!

Het boek was niet de enige verrassing...
Inmiddels kan ik wel zeggen dat het in mijn familie een ritueel is om voor speciale gebeurtenissen een lied te zingen.
Dus daar stond iedereen klaar met een A4'tje voor hun neus met daarop door mijn zussen en nichten gemaakte songtekst.
Ik weet niet of het kwam doordat het lied voor mij was of doordat het na de jaren het niveau gewoon omhoog gaat, maar ik heb er van genoten!

Na van bijna iedereen afscheid genomen te hebben is het nog maar 4 dagen tot vertrek. Dat besef dat ik een jaar niet in Nederland zal zijn heb ik nog niet. Maar zodra ik donderdag avond op Schiphol sta zou dat besef wel komen.

De komende 4 dagen zal ik veel met vrienden en familie door brengen.
Van Manon heb ik al afscheid moeten nemen want die heeft deze week introductieweek in Maastricht. Dus Manon en alle anderen, tot volgend jaar!


  • 17 Augustus 2014 - 19:56

    Willemijn :

    Wat was het een leuke dag gister! Ik hoop dat je het er erg naar je zin gaat krijgen en ben heel erg benieuwd naar al je verhalen! xx

  • 18 Augustus 2014 - 09:46

    Marja:

    We kijken uit naar je verhalen en belevenissen, geniet van je avontuur. Groet Martin, Marja, Hilke en Lara

  • 18 Augustus 2014 - 11:38

    Tante Marjolijn:

    Hoi Jeroen,
    Vanuit het warme Kroatië willen we je veel plezier wensen in Argentinië. Geniet van de laatste dagen in Nederland. We zullen je blog volgen. Veel liefs van Jos, Marjolijn, Sjoerd, Anouk en Floor.

  • 22 Augustus 2014 - 16:05

    Eline:

    Super veel plezier !
    En dit jaar maar zonder jou Ameland he
    Groetjes van ons allemaal (Eline, Jasper, Han & Dorine)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

21 augustus vertrek ik voor een jaar naar Argentinië. In de komende reisverslagen hou ik mijn vrienden en familie op de hoogte van mijn leven daar.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 25540

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Augustus 2015

Argentinië, 2014-2015

Landen bezocht: