feestjuhhhh! - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Jeroen Scheltema - WaarBenJij.nu feestjuhhhh! - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Jeroen Scheltema - WaarBenJij.nu

feestjuhhhh!

Door: Jeroen Scheltema

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

29 Maart 2015 | Argentinië, Avellaneda

Hallo allemaal!
Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor alle leuke felicitaties!
Het verbaast me soms dat ondanks dat ik nu al meer dan 7 maanden aan de andere kant van de wereld woon nog steeds niet vergeten word, terwijl dat ik om eerlijk te zijn soms wel mensen vergeet te feliciteren...
En nu we het toch over felicitaties hebben, hebben we het eigenlijk ook over het begin van die speciale dag....

06:30 werd ik gewekt door de wekker, niet de mijne want ik hoefde pas om 09:40 te beginnen maar toch zocht ik met mijn slaap hoofd naar mijn telefoon om die herrie uit te zetten.Maar zodra ik m'n telefoon had ontgrendeld kwamen alle berichtjes binnen was ik binnen 3 tellen recht op in bed om alles te lezen. Ook was m'n broertje inmiddels wakker (met hem deel ik een kamer) en hij veronderstelde meteen dat het regende dus dat maakte het dat we beide juichend de dag begonnen! Want regen betekend school vrij, en tja wie wil dat nou niet op z'n verjaardag.Onder tussen dat ik alle berichtjes aan het lezen was m'n broertje thee en koekjes gaan halen om in bed als bed als ontbijt te eten.

Na dat het ontbijt op was, was ik naar beneden gegaan en hing daar als verassing de hele kamer vol met ballonen.
Niet heel gebruikelijk voor verjaardagen maar omdat ik het ook voor Bautista's verjaardag had gedaan deed hij het ook voor mij.

Ik zat inmiddels al in mijn vrijeverjaardags routine, terwijl ondertussen mijn oma binnenkomt met een gebakken taart en de vraag of ik vandaag de lunch kon ophalen in haar huis...
..dus een aantal uur later vertrok ik naar haar huis waar mijn lievelingseten warm stond. Ze had ook nog eens een cadeautje dus ik keerde weer helemaal blij terug naar mijn huis!
In de latere middag nog even geskypt met Nederland en daarna alle voorbereidingen voor de avond gedaan. Want in de avond kwamen mijn vrienden eten. Mijn moeder had hamburgers gekocht en alles klaar gemaakt dus het enige wat ik nog hoefde te doen was genieten.
Als toetje hadden Bianca en ik, maar vooral Bianca, een Appeltaart gebakken. Ze vonden het heel leuk om te proberen, maar voor hun hoef ik het niet nog een keer te bakken haha! Nee het viel niet in de smaak, maar goed dat vind ik niet erg want dan blijft er meer voor mij en m'n familie over! Verder was de avond nog heel gezellig.
Rond 02:00 ging iedereen naar huis want helaas hadden we vrijdag wel weer gewoon school.

Dus om 06:30 ging de wekker weer, en begon de dag met 3 uur les over Pasen, Jezus, en het doel van het leven.
Natuurlijk heel belangrijk, maar voor de volgende keer heb ik liever iets meer slaap de nacht daarvoor gehad haha!

Verder heb ik niet veel deze week gedaan...
Mijn familie heeft nog geen verjaardagslied voor mij gezongen, maar dat komt volgende week wanneer m'n vader ook weer thuis is.
Nog meer feest dus!


  • 30 Maart 2015 - 12:12

    Oma Ameland:

    Een leuk verjaardagsfeest met alleen maar jongens volgens de foto??Dat valt mij tegen.

  • 30 Maart 2015 - 22:32

    Marja:

    Nou, klinkt gezellig Jeroen, leuke foto. Vergeten? Natuurlijk niet, enkele kilometers meer of minder maakt geen verschil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

21 augustus vertrek ik voor een jaar naar Argentinië. In de komende reisverslagen hou ik mijn vrienden en familie op de hoogte van mijn leven daar.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 25633

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 22 Augustus 2015

Argentinië, 2014-2015

Landen bezocht: